STREET STYLE CELEBRITY


Dawka ulicznych stylizacji gwiazd. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam oglądać jak ubierają się osoby sławne na przykład: do sklepu czy na siłownię. Czasem fajnie oderwać się od typowego wizerunku gwiazdy w sukienkach i spojrzeć na nią z innego punktu widzienia.


 Każda z nich jest taka sama jak my, wystarczy nałożyć elegancki żakiet, spódnicę, sukienkę i gotowe! Mam nadzieję, że podzielicie się ze mną opinią w komentarzu, która stylizacja najbardziej Wam się podoba. 






25 komentarzy:

  1. Świetny post :* /daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są na swój sposób ciekawe! Podoba mi się stylówka jednej z Kardashianek (nie mam pojęcia która to, bynajmniej ostatnie zdjęcie :P )
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie! <3
    http://melulka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej podoba się stylizacja Kendall Jenner :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Fajny post ;* Najbardziej mi się podoba pierwsza stylizacja (chyba to Gigi xD) I ten wzrok tego faceta na zdjęciu Kim hahah XD /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje, bardzo ciekawe :)
    Zapraszam do mnie, w drugiej notce jest konkurs świąteczny,
    super nagrody do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kim potrafi idealnie dobrać ubranie do swojej figury, nawet w street style, zazdroszczę jej tego. Ja zazwyczaj wyglądam jak gruba kaczka! :)

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :)
      Na pewno nie, nie przesadzaj ;3

      Usuń
  7. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś traktować swojego bloga jak swój "pamiętnik" lub coś w tym stylu. Tak na luzie opowiadać po prostu o tym jak ci miną tydzień co zrobiłaś interesującego, co sprawiło ci przyjemność, a co byś zmieniła. Myślę że opis życia codziennego to dla nas najlepsza rada. Wszyscy wiemy, że nie jest zawsze kolorowo, ale może twoje podejście do problemów pomoże nam. I spróbuj dodawać swoje zdjęcia nie muszą być z sesji mogą być zwykłe, codzienne, ale twoje. Niech blogowanie sprawia ci większą przyjemność. Po prostu podziel się z nami cząstką siebie.
    Pozdrawiam mam nadzieję, że choć trochę ci pomogłam i na prawdę nie chcę cię urazić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście czasem dodaje takie posty właśnie o moim życiu, ale jakoś wole dodawać posty tematyczne. Nie jest oczywiście wykluczone, że nie pojawią się już posty z opisem moich przeżyć, ale na pewno będzie więcej takich postów jakie teraz się pojawiają. Moje zdjęcia są w praktycznie każdym poście, dlatego czasem chcę dodać posta, który będzie odskocznią od moich zdjęć. Blogowanie sprawia mi ogromną przyjemność! :)
      Dziękuje za opinię i na pewno wezmę to co napisałaś pod uwagę.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  9. Kim wygrywa :D
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie stylizacje są fajne, ale przyznam, że stylizacje Kim są w moich ulubionych :)

      Usuń
  10. Świetny, ciekawy wpis!:)
    To są moje początki blogowania, zajrzyj do mnie i oceń, czy się nadaję, byłaby to dla mnie przyjemność! Pozdrawiam i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Już zerkam *.*
      Również przesyłam ;3

      Usuń

Copyright © 2014 Aagnesblog , Blogger